باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

  • ۰
  • ۰

7 مشخصه بارز اتوبار و باربری پونک

Characteristics of poonak freight

1- توجه به زمان و وقت شناسی

2- دقت و سرعت در هنگام جابه جایی

3- هزینه ی مقرون به صرفه

4- بسته بندی صحیح اسباب و وسایل

5- احساس تعهد و مسئولیت

6- ضمانت تحویل سالم وسایل

7- استفاده از پیشرفته ترین ماشین های حمل و نقل

همانطور که می دانید  قسمت اصلیه کارها و وظایف شرکت های اتوبار تهران بر دوش کارکنان و پرسنل آن است در نتیجه برای این امر مهم باید افرادی را انتخاب کرد که ویژگی های لازم را دشته باشند و بتوانند همه جوره رضایت مشتری را به ارمغان اورند.

باربری پونک تهران خدمتگزاری مطمئن در صنعت باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری

شماره تماس باربری و اتوبار پونک تهران

اتوبار و باربری پونک با در اختیار گذاشتن کار آمد ترین و ورزیده ترین پرسنل به یاری شما آمده و در امر باربری و حمل و نقل آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در جای جای تهران بزرگ می باشد. این اتو بار هم چنین علاوه بر حمل و نقل داخلی، به حمل و نقل برون شهری و شهرستان ها نیز می پردازد. در واقع یکی از امتیازات باربری تهران حمل بار به شهرستان مورد نظر شماست. پونک به عنوان پر معامله ترین محله در غرب تهران شناخنه می شود. به همین دلیل باربری نیز در این مکان معنای ویژه ای پیدا می کند.

بسته بندی باربری در محدوده پونک

کادر متخصص شرکت باربری پونک بار ابتدا وسایل و اثاثیه منزل یا اداره شما را تحت نظارت مستقیم شما بسته بندی میکنند که این بسته بندی مطابق با استاندارد های روز اروپایی و همچنین روش های نوین بسته بندی کالا ها و اثاثیه در امریکا و اروپا توسط متخصصین حمل بار باربری تهران انجام میگیرد. بار ها و اثاثیه منزل در بسته بندی های مختلفی قرار میگیرند، پیچیده شدن وسایل در نایلون ابتدایی ترین و ساده ترین بسته بندی است که شامل تمامی وسایل و بار ها میشود. سپس پیچیده شدن وسایل شکستنی و حساس و قیمتی مثل ظروف عتیقه در نایلون های حباب دار انجام میگیرد و همه بار ها در پوشش های کارتنی و بسته بندی های غیر قابل نفوذ و ضد ضربه بسته بندی میشوند. در باربری پونک پوشش ها و بسته بندی های خاصی نیز برای بسته بندی ها و مدارک حساس و بار های الکترونیکی تهیه شده است که برای بسته بندی وسایل حساسی مانند سیستم ها و مدارک اداری مورد استفاده قرار میگیرند.

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فرهاد فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی