باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

  • ۰
  • ۰

اتوبار و باربری کیان بار تهران

باربری کیان بار شعبه باربری ستارخان

 

اتوبار و باربری ستارخان تهران آماده ارایه ی خدمات باربری و اتوبار ستارخان به ساکنین محدوده باربری ستارخان تهران می باشد. این باربری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته آماده (هفت روز هفته حتی در ایام تعطیلی) ارائه خدمات می باشد. باربری کیان بار دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد. باربری واتوبار ستارخان تهران همواره به انجام دادن درست کارهای خود توجه داشته است به همین دلیل سعی در استخدام افرادی امانت دار , صبور و ماهر در رانندگی وسایل نقلیه باربری داشته است  دارد. باربری کیان بار برای جلوگیری از وارد آمدن هرگونه خسارت مالی به شما عزیزان مشتری , وسایل و بار های شما عزیزان را به صورت رایگان بیمه می نماید. باربری بارها و اثاثیه ها را هم در سطح استان تهران و هم به دیگر استان های کشور بار می زند . باربری انواع وسیله نقلیه اتوبار تهران را در مجموعه کاری خود قرار داده است.

** باربری تهران به شهرستان 100% تضمینی.

** با بیمه برای کامیون ها و نیسان.

*** باربری تهران به شهرستان دارای بارنامه دولتی رایگان.

شرکت باربری و اتوبار ستارخان تهران وابسته به اتوبار و باربری شیک بار طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با حمل‌ بار، بسته بندی وسایل منزل و اسباب کشی و جابجایی اثاثیه و چیدمان و دکوراسیون را برای شما فراهم می‌کند. باربری ستارخان با سابقه‌ ای طولانی و تجربه‌ ای بالا، پیش‌ قدم در فن‌ آوری، نو آوری و به حداکثر رساندن بازده و عملکرد در زمان به ارائه طیف وسیعی از خدمات حمل‌ و نقل، بسته‌ بندی، زنجیره تأمین و تدارکات تحت پوشش خدمات ارزش ‌افزوده برای مشتریان خود می‌پردازد. اتوبار تهران شیک بار.

 

**** کارگرانی ورزید و کاری برای تخلیه و بارگیری بار شما در سرتاسر تهران.

دیگر همکاران اتوبار باربری ستارخان تهران

شماره اتوبار و باربری ستارخان

یکی از مشکلات اصلی در اسباب کشی چیدن نا مناسب وسایل در نتیجه شکستن اسباب و وسایل است. باربری تهران شیک بار با داشتن کادری حرفه و با تجربه چند ساله در این زمینه به شمار مشتری گرامی اطمینان می دهد. که تمام مراحل اسباب کشی را از صفر تا صد فقط با یک تماس برای شما مشتری گرامی در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

  • ۹۶/۰۸/۱۱
  • فرهاد فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی