باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

باربری و اتوبار - Freightge

باربری و اتوبار تهران - ارایه سرویس به تمام مناطق تهران بزرگ

  • ۰
  • ۰

به طور کلی واژه باربری یا اتوبار به معنای جابجایی و انتقال دادن انسانها و یا اموال و کالا ها از جایی به جای دیگر است که البته میتواند تحت شرایط گوناگون با جزییاتی کاملا متفاوت انجام گیرد. جابه جایی از گذشته تا امروز یکی از دغدغه های مهم انسانی از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین مراحل پیشرفت و توسعه تمدنها بوده است.

جابه جایی مایحتاج زندگی، بذر کشاورزی، محصولات و غیره همه در ابتدای شکل گیری تمدنها امری غیر قابل اجتناب بوده اند. بشر برای تسهیل در کارها چرخ را اختراع نمود و حیوانات را به منظور حمل ونقل به کار گرفت، و کم کم بر حسب محیط زندگی اش حمل ونقل را به شکل های مختلف و متفاوت ایجاد کرد. حمل دریایی و کشتی سازی و جا به جایی زمینی که از پیاده و استفاده به حیوانات کم کم به ارابه های بزرگ تر و بهتر تغییر یافت و به این دلیل تجارت و جابه جایی بین شهرها و کشورها و سپس قاره ها رونق گرفت.

 باربری شمال تهران و اتوبار شمال تهران

گروه شیکبار طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با حمل‌ بار، بسته بندی وسایل منزل و اسباب کشی و جابجایی اثاثیه و چیدمان و دکوراسیون را برای شما فراهم می‌کند. شیکبار باسابقه‌ای طولانی و تجربه‌ای بالا، پیش‌قدم در فن‌آوری، نوآوری و به حداکثر رساندن بازده و عملکرد در زمان به ارائه طیف وسیعی از خدمات حمل‌ و نقل، بسته‌بندی، زنجیره تأمین و تدارکات تحت پوشش خدمات ارزش ‌افزوده برای مشتریان خود می‌پردازد. شیکبار یک شرکت حمل‌ونقل در سطوح خدمات در باربری تهران و اتوبار تهران و شهرستان هاست که با یک گروه از افراد متخصص و باتجربه ، به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در کسب ‌و کار توسط مشتریان و شرکای حرفه‌ای شناخته ‌شده است. ارائه راه‌ حل‌های خلاقانه برای اطمینان در حمل‌ونقل و اسباب کشی جزو لاینفک کار ما می‌باشد. لیستی از اصلی‌ترین خدمات ما در ادامه برشمرده شده است.

  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • فرهاد فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی